I think I’ll miss you forever…

Tako mi malo treba da te prezirem, jos mnogo manje da sebi to priznam… I da zivim 1000 godina, 1000 malo je da te zaboravu dam, iako bih to uradio bez razmisljanja. Ipak… Srce te je biralo za vremena sva… U moru tog vremena, ovo je samo jos jedna od onih noci kada se trudis da zaspis, ali te nece. Dusa mi je nemirna i ne zna gde pripada, ali kao da zna da neces doci nikada. Da te zagrlim kao nekada, zaspim pored tebe, pa da me jutrom probudis sa osmehom na licu, budes tu kada mi trebas, da razumes sve sto me boli i sve ono sto sam prosao zbog nas… A rekao sam sebi da ti vise necu posvecivati toliko paznje na ovim stranicama i inace, da moram da krenem dalje, da ne zasluzujes ni sekundu moje paznje, ali…

I tako sedim na prozoru sam, gledam kako veje sneg, pa pogledam gore u nebo i razmisljam koliko tu ima zvezdica, toliko bi bilo i mojih suza za tobom. Pogledam dole u asfalt, zavejan snegom i razmisljam koliko je hladan, prolaznici uzurbano gaze po njemu, bas kao i prolaznici u mom zivotu, koji gaze po mojoj dusi, koju si ti zavejao bas kao ovaj sneg asfalt. Boli… Boli kao da mi lome krila. Da ih imam i sam bih ih iscupao, jer kapiram da je lakse grliti djavola. Andjeo je komplikovan bas zbog krila. Nisam djavo, mada to zasluzujes od mene. Nisam ni andjeo, ali bih bio tvoj andjeo cuvar, onako sebican, koji bi mislio samo na tvoje dupe (naravno u metaforickom smislu). U pokusaju da poletim, opet cu pasti bez tih svojih krila. A samo zelim… Zelim da zajedno sedimo na ovom prozoru, pripijeni jedno uz drugo, sa osmehom na licu, pijemo kuvano vino iz solja koje si mi kupio jos za useljenje u Beogradu i da kazemo sebi da smo uspeli u zivotu. Ali u toj predstavi ce neko drugi imati glavnu ulogu pored tebe, taj kraj ceka nekog drugog. Mene ceka solo nastup, a u publici kao i uvek samoca i tuga, da mi najjace aplaudiraju, zagrle me i ne pustaju. I onda tisina postaje sve glasnija, umirem i ozivljavam u istoj minuti. Ponovo kao da osecam te dodire na sebi, kao da su ispod koze, tako savrseni, kao krojeni po meri da me seku na sitna nedostajanja. Nedovrsene misli, prekinuti razgovori, neostvarene zelje, neuzvracene poruke, nedobijeni odgovori, nedostignuti ciljevi, preplakane noci, negovani snovi, moje ludilo sa svojim uzrocima i posledicama i ostalo… Sve je to moj zivot – onaj raskorak izmedju onog sto zasluzujem i onog sto dobijem. Kazu: “All magic comes with a price.” Ja nekako kao da sam se pretplatio. Skup je zivot nas samaca. Luksuz, koji ne zelim sebi da priustim, niti to mogu, ali… Em sto nemas sa kim da delis troskove i da se svadjas, em nemas sa kim da podelis cokoladicu ili se pohvalis novom “krpicom”… To je ono sto najvise zaboli. Jebi ga… Ne mozes se tako lako odreci osmeha koji te je sjebao. Neka si proklet, i ja zajedno sa tobom… Znam da bi mnogi pomislili da sam lud, pogotovo ti. Mnogo toga sam ti dao, ali sada vise nego ikada bih voleo da ti dam jedno… Mogucnost da sebe vidis mojim ocima. Samo tako bi me mozda razumeo i znao koliko mi znacis, stoko jedna mala…

I nisam LaMa Del Rey (kao sto bi ti slatko rekao), nemam ni crvenu haljinu na sebi, ne plesem u mraku na bledoj mesecini. Nije cak ni leto, vec zima, vec me je “samo” tuga uhvatila… Moja tuga u novoj sezoni. kao moj novi hit koji bi se zvao Wintertime sadness. I bas namerno ova “hard core” verzija pesme, jer sam hard core sjeban. I voleo bih da me poljubis snazno pre nego sto odes. Ali ti nisi ni dosao. Neces nikada ni doci… Nazalost, to nece ublaziti moja osecanja prema tebi. Nekako mislim da ces mi uvek nedostajati, bas kao i ove noci… Djubre jedno malo… Whatever… I just wanted you to know that, baby, you’re the best…

Leave a Reply

